Kärleeeeeeeek

Match i läkerol arena idag mot Linköping som resulterade i en 3-1 vinst!!!!! Fyfan vad göööööött :D
Innan matchen var det intervjuer med gamla spelare och så hissades smguld flaggan upp i taket! Blev allt lite tårögd där!
Bra drag på klacken idag så det var jättekul, men ännu mer kul att vi slog LHC haha!
Efter matchen var det autografskrivning med alla spelare så jag har hela truppen 12/13s autografer. Jag skakade som fan , mina idoler ju!
Är mer än nöjd med dagen, älskar att vara i läkerolen och i Gävle överhuvudtaget. Tar med mig en asfin tröja, ett stort jävla leende och en tvkarriär hem ;) var tydligen med i närbild på tv 2 gånger!!
Brynäs if, lyckan i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0