hockey

Finns ingenting, absolut ingenting som gör mig mer arg, mer besviken eller mer ledsen än hockey.
Nu är det tungt att vara Brynässupporter, väldigt tungt. De förlorade just sin sjätte raka hemmaförlust. De har enbart vunnit 2 av de 12 senaste matcherna och då talar vi urusel statistik. Jag var så sjukt nervös under den här matchen, har suttit och spänt hela kroppen och mitt ansikte brinner upp. 
Just nu är det inget roligt att titta när Brynäs spelar hockey... Eller jo, roligt är det ju fast alla dessa förluster gör mig galen! Ändå fortsätter jag att titta för även om det inte finns något som gör mig så frustrerad så finns det inte heller något som gör mig mer glad&lycklig än hockey och Brynäs if så jag kämpar på med att hålla humöret uppe och att tro på grabbarna.
Jag vet att dom kan bättre och dom förtjänar bättre för de spelar mycket bättre än vad statistiken säger.
Ett par vinster skulle sitta på sin plats nu!
VI GER ALDRIG UPP

Glad och taggad innan matchen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0