Gårdagen.

Gårdagen går inte ens förklara, det var helt otroligt, så jävla sjukt stämming!!!
Kan ju försöka förklara men kommer aldrig kunna beskriva med ord..
såg den här statusen när vi var på Gävlebro, blev så sjukt taggad!
Tog en macka o va asglad
livet lekte lixom!
Lite ramsor i bussen!
me&mammi
biljetten till bästa kvällen någonsin!
träffade på tigern, bästa!
klacken värmer upp!
juste, klämde fingret i toadörrn, gjorde väldigt ont.. :(
o jag råka kleta blod på han framförs tröja!! :( paniken!
Vinst 4-2 och stämminingen i läkerolen var verkligen sjuk under hela matchen. Aldrig varit med om något liknande och det sa även spelarna. Kände mig så jävla lycklig hela matchen, rös i början och slutet när stämningen var som sjukast, alla stod upp och skrek och sjöng och klappade händerna som galningar, fatta över 8000 pers!
Efter matchen när alla sjöng "oa silfverberg säg oa silfverberg" var det seriöst inte långt till tårarna.
Idag känns det som en dröm!
När det inte kunde bli bättre bläddrade jag i en tidning som jag tog random och hittade en artikel som järnkrok!
Och efter det hände något ännu sjukare.
Jag och mamma köpte varsin lott till att vinna en matchtröja, 1 på 100 att vinna.
I bussen ropade dom ut vinstnummret, 87. Det var den lotten jag hade men jag fattade inte riktigt att jag vann, tog ett par sekunder innan det sjönk in. Fick gå ner o hämta min matchtröja som dessutom var signerad. Jag vinner fan aldrig något, men igår gjorde jag det och det var ju verkligen rätt sak att vinna!
så fin jag döööör!!
Sen vann Peter en valfri vinst som jag fick, valde en handduk.
Gårdagen kunde inte ha varit bättre, en av de bästa dagarna i mitt liv, lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0