INFLUENSA

nu är jag pigg nog att sitta upp och öppna datorn iallafall
det har jag inte varit precis..
i fredags kolla på twilight o skaka hela tiden för frös ihjäl, sen blev det bara värre...
grät när ja gick hem på natten...
lördag, söndag, måndag, tisdag var en lååååång mardröm.
hög feber, frös/svettades, grät för jag mådde så dåligt.
vaken hela nätterna o hostade så mycket att jag nästan spydde o inte kunde andas vilket resulterade i att jag har ont i revbenen nu.
Det var ett par långa jävla nätter kan ja lova!! vill aldrig mer upplevas
hostar sjukt mycket nu med men febern har släppt och det är sjukt skönt även fast jag inte mår bra..
inatt fick jag äntligen sova, vet inte om jag hade klarat en till hostig, gråtig natt....
Nu vet ni varför jag inte har bloggat oså.
VILL BARA BLI FRISK O MÅ BRA O VA GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Kommentarer
Postat av: bengan

<3!

2011-11-25 @ 21:36:22
URL: http://busbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0