Evelina Järnkrok Larsson

En gummisnodd mellan tänderna hade satt sig fast i tandköttet och 2 tandläkare sto o drog i min mun och peta med nått vasst skit. dom bah: oj nu ser vi inget för det blöder!
sen tillslut efter en lång tids plågande kom det ut en blodig, köttig gummisnodd!
tandläkaren sa att hon aldrig hade varit med om det, o hon va rätt gammal..
såklart att det va på mig det skulle bli så!!!
klagade inte då men nu kan ja väl få klaga lite? det är jag värd.
för har 2 fjädrar i munnen som gör att ja typ inte kan äta o att ja typ har underbett, underbart :D
en positiv sak är att det inte går in mer järn i min mun, kan kalla mig järnkrok nu ♥
min bakgrundsbild på datan&mobilen, min dröm, mitt allt!
HEHEHE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0