hey soul sister!

inte mkt bloggning längre
men har haft en underbart bra dag!
jag o sara åkte in till lkpg o käkade underbart god mat!
sen kollade vi i affärer o det blev ett par solglajjer!
sen lekte vi i en leksaksaffär o gud vad kul det va!
kommer massa bilder o filmer i morgon när jag orkar :)
på vägen hem vare överskottsenergi i massor, jag+sara+överskottsengergi = galet kul! =D
sen nu på kvällen har vi umgåts med filip o martin =)
jäääävligt nice dag, roligt som fan har det varit!

jag blir fan rädd för mig o sara ibland asså :o
vi skrattar likadant, vi tänker likadant o säger samma saker samtidigt!
älskar dig BÄSTA vän! ♥


en annan gång i lkpg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0