happy smile!

hoppade precis upp ur i sängen i tron om att klockan var 07:20 och inte 06:20 som den faktiskt är!
men det är ju bra för nu behöver jag inte stressa :D
eller kanske för det lär ju ta ett tag att gå till skolan för det är skitmkt snö!
jag fattar inte! igår gick jag med tunn öppen jacka o tygskor utan o frysa o nu vräker det ner snö..?
på med stora vinterjackan igendå!
men inget depp för det, sitter här o lyssnar på linda bengtzing förfaen ;)
vet inte varför jag är så glad, det va länge sen känns det som efter den här jobbiga veckan..
men snart ären slut o då väntar en otroligt efterlängtad HELG!! :D

här har vi jackan på utflykt i stockholm!
åhh, så sugen jag blev på kaffe när jag såg bilden.
ska gå upp o fixa det nu så bye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0