friends forever

sådär...
nu har man slutat 9an.. :)
SOMMARLOV!!!!!! :D
sara och jag va hos carro klockan 8 o fixade håret, blev superfint!
sen bar det av mot skolan för lite vagnåkning och sen  kyrkan, började gråta på sista låten, friends forever..
fan trodde inte att jag skulle gråta men det gjorde jag iaf ..
sen blev det mer vagnåkning o härj!!!! :D
sen tillbaka till skolan för att få betyg och en lapp med positiva saker som vi har skrivit om varandra i klassen ,då började jag gråta! :')
har jätte många bilder så lägger bara ut nåra, men det finns på fb !
min fina!
då var det glädjetårar kan jag lova! fina ord!
tack 9ab för dom här åren! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

ja och brödet man alltid får innan! sååååå gott ;)

2011-06-16 @ 16:34:14
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0