bazza eller basta..?

jag får inte följa med mamma och handla för jag köper så jävla mkt saker xD
men gjorde det idag och då blev det tacos om jag åt hemma så får la va hemma ikväll ;)
hahaha mamma gick o prata med sig själv i affären xD
hon trodde jag var där men jag hade gått iväg.. pinsamt mamma ;)
så sa hon att hon ville hem o bazza ;)
snusk-mamma!
eller så vare jag som hörde fel... hon kan ju ha sagt basta med...
här är den där fina bilden från sharpman men kenny och erik som jag snackade om :D
söt va?!
ska fan köpa en rosa tröja :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så fin blogg :D gjort idag?

2011-06-10 @ 18:43:53
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0