nyår 2010

måste säga att nyår va mkt bättre förra året...
fast det va bra iaf :)
va hemma hos mej först o käka o så bara jag o sara o min familj :)
sen blev det bussen till mjölby för fest :)
det va askul i början, massa folk o ös!
sen vid 11 drog alla typ o alla som va kvar satt o kolla på hockey eller satt o snacka så man inte fick va i det rummet... som vanligt på fester asså...
så jag, fillo o emma drog till stan vid 12, va asmkt folk på bryggan :)
sen lyckades jag tappa bort alla o fick gå själv till figge..
fyfan va förbannad ja va då, regna gjorde det oxå..
sen när ja kom till figge va det bara att gå till stan igen efter ett tag mä nina för då skulle vi hem :)
aja, det va ett bra nyår fram till 11 o efter det va det helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0