2011


2011
jag har egentligen inga nyårlöften eller förhoppningar om 2011
bara några saker som jag vill ska hända 2011..

* att jag ska fortsätta träna
* att hela året ska bli skitbra
* att ja ska ha kvar dom närmaste vännerna
* att jag kommer in på den linjen jag vill, alltså lite betygshöjning
* att sista tiden med klassen blir bra
* att bara fortsätta vara den jag faktiskt är :)

ja, det var väl det jag har tänk mig om 2011 i stora drag,
ha en pojkvän skulle inte heller vara helt fel, men sånt kan man ju inte veta innan, det blir ju som det blir helt enkelt :)
hoppas att det här året blir bra, men det tror jag, har i stora sätt bara blivit bättre o bättre för varje år :)
känns inte så stor skillnad att det är 2011, men ändå känner jag.. att det här kommer bli ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0