snoret rinner..........

har en känsla av att jag kommer bli sjuk som fan den här veckan som kommer..
är redan det men på helgen så förnekar man det!

i fredags vaknade jag förkyld som fasen, tog ipreen o åkte till lkpg på fest, när ja kom hem låg ja o kallsvettades o skakade som fan, mådde skit..
ilördags, igår då, mådde ja skit som fan men tog 2 ipreen igen o gick till sara, vi drack kaffe o engergidrink hela natten... så har mä andra ord inte sovit inatt, niiiiiice,
o idag har ja o sara vart på hästtävling o frusit sönder oxå..
nu ska jag o sara åka till mjölby för o möta mattias en liten stund..
sen jävlar blire hem o nanna kudden!
btw, känner att det är dax för en liten ipreen till om ja inte ska svimma/dö på bussen eller så...
feber har ja säkert, o hostar som en ko som inte får luft, snoret rinner ofyfan va gött det är o klaga..
herregud hur orkar jag?
ne vänta , det gör jag inte

ser ut som en uggla eller nått men det är ju chill, det ja ville säga va att jag vill ha en svalkande drink i ett varmt land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0