Jenny, kom hem!

Min klasskamrat Jenny Felicia Elisson Hansson försvann den 19 december efter klockan 16. Då var hon vid Vadstenagymnasiet, sedan dess har varken vänner eller familj lyckats få kontakt med henne. En vän till Jenny har sett henne försvinna i en mörk bil med en man med "utländskt utseende" i 25-30 års åldern från elevhemmet i Vadstena. Killen som Jenny träffat va utlänsk med ett charmigt utseende och välformat ansikte. Han hade ganska kort hår och vax i håret. Jenny är cirka 163 cm lång, smal, har brunt hår (när hon försvann hade hon fjädrar i håret) och blåa ögon. Hon hade på sig en svart Peak-Performancetäckjacka i kortare modell. Har du sett henne, eller vet något om hennes försvinnande, snälla kontakta polisen i Motala! Finns även kontakter till anhöriga på Har du sett Jenny Elisson Hansson, 16 år? Var snäll och sprid detta vidare till alla du känner!
Fick jullov igår, skönt!
Känns inte bra när Jenny är borta bara..
Önskar bara att hon kommer hem oskadd NUNUNU!
Ikväll kommer lite folk hit sen drar vi till Hugo i Motala
Ska bli skönt att få tankarna på annat :)

Kommentarer
Postat av: Jag bryr mig.

Hej! Jag skulle behöva veta ALLT du vet om hur mannen såg ut, hur hon var klädd, hur han var klädd.. Tattueringar??, skor? Bilmärke osv.. Jag har en vän som behöver veta det här för att vara säker på att han inte har sett henne/bilen. Tack! Hoppas hon kommer hem och God Jul.

2011-12-24 @ 13:34:53
Postat av: Anonym

Bra jobbat, din vän är försvunnen och du går ut och festar...gå och leta efter henne istället kanske?

2011-12-26 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0