snoopdog snoopdog!

Igår bjöd kvällen på en spontanfest,
Låg i sängen i tjura, sen skulle jag med bussen om 30 min så duscha o fixa mig assnabbt!
Åkte in med Björk, Bulla o Emil, sen kom oxå Fellan o så annat göddigt folk va där :)
Blev en tripp till gula stugan o hälsa på sjukt många folk, sen tbx igen :)
Bra kväll måste jag säga!
Somnade efter 5 nångång o vakna vid 7 o fick panikattack eller något för det va så trångt o varmt :(
Asläskigt så gick ut..
Åkte hem o somna 9 o sov till halv 4, glasssigt!
Tack för kvällen o natten alla! =D
låg inklämd i den sängen.. fatta paniken när ja vakna :(
sen här hitta ja o cardell när vi gick från bussen i morse, HAHAHAH?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0