skotnisse nr 1

Så har man fått mer skot i munnen då!
Lite klassigt ändå med guld eller va säger ni ;)?
Efter tandläkarn så hade ja 1,5 lektion o sen vänta på bussen i 65 min... kul...
Klippte gräset direkt när jag kom till skge så när ja kom hem så hade jag inte packat träningväskan eller käkat så hann inte följa med att träna idag :( får bli torsdag!
Annars då?
Jo jag är inte riktigt mig själv längre, vet inte va ja håller på med ibland.
Ibland blir bara alltid så himla fel, är verkligen inte sån som jag är ibland..
Sen orkar jag inte skolan o är avundsjuk som fan på alla andras slappa scheman...
O låten "hero" med Enrique Iglesias går på repeat, sjukt fin låt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0