SKÄNNINGE MARKEN - 11

Saker som hände förra året:

* förfest hos sara, tog masssssa kort
* spydde efter en öl
* bråkade med emma och sara
* kastade en plåtplånbok på sara för hon va dryg
* åkte virvelvinden
* va lite full så åkte karuseller som ja inte minns hahah
* grät bakom en vagn så kenny fick trösta mig
* åkte skottkärra
* tog kort när ja o emma kissa i skogen xD
* tog en grytlapp
* emma blev tagen av snuten
* saras sprit blev uthälld

* va ute till typ 4 med sara kenny o felicia


Sen vet ja inte vad som hände mer riktigt.. =)
I år hoppas jag på en sjukt bra marken med bra folk o inga snefyllor för min eller någon annans del
Har lärt mig att man inte ska hoppas på för mycket men tror det kommer bli 2 toppen dagar, framför allt kvällar!


haha en bild från förfesten

haha sådär såg man ut förra marken då

me o frida bebbe! =D

tha gang

ååååh, extrem fly o batman finns inte om dom inte har satt upp det idag, CUTTTTTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0