Rix Fm <3

Underbart bra kväll!=D
Ikväll har jag:
* blivit dygnsur...
* åkt runt halva linköping med buss......
* umgåtts med bra folk!
* träffat bra folk!!
* lyssnat på towe styke, danny, andreas johnsson, love genatation
* skrikit att jag älskar brynäs, haha xD
* träffat o dansat med killar som jag lärde känna på en fest i februari
* skrutit mig på läppen av en glasflaska...
* blivit skriken på av en kärringjävel! :s 
* blivit lämnat ensam på burgerking... idiot :)
* hatat killlar
* älskat killar haha ;)
* blivit upplyften av en random kille på stan haha
* kramat en kille i tron om att det var ngn annan xD
* hatat katedral
* gråtit för att jag träffade björk igen!!!!!!!
* åkt tåg hem med nice folkz!
Hahah vad kan man säga?
Underbart bra kväll trotts allt jävla regn, nu blire duschen för fryser ihjäl :(
Fick bli en bild på björk bara för att han har flyttat till mjölby o jag saknar honom jättemycket! :(
Började till och med gråta för att jag såg honom, blev såååå glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0