iphone, hell ye

I lördags så slog jag fel pinkod så jag behövde pukkoden...
Ringde telia så min pukkod borde komma på posten i morrn?
Sen fick jag hem min iphone 3gs idag, dock är den låst till telenor..
Satt o snacka med en kille där o det tar 3 veckor innan jag kan låsa upp den o använda med mitt vanliga nummer.
Men nu ska jag kanske dra o hämta ett kontantkort hos Stefan o ladda det.
Sen vet jag inte hur jag gör, om jag fortsätter med tele2 för det ingår ju 5000 gratis sms + fri surf när man laddar!
O mitt abonemang från telia har ändå gått ut...
Vill ha mitt gamla nummer o mina gamla kontaker..
YRSKALLE AJDÖ
Hjälp med allt nån :)?
Om någon nu fattade haha :D?

Kommentarer
Postat av: Mohamed

Har startat en tävling i min blogg tillsammans med iPhoneskal.se där ni kan vinna ett skal till din iPhone.

Läs hur allt går till på min blogg.



http://www.nattstad.se/mohamedtouzari?id=1832903

2011-08-22 @ 21:36:29
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0