Filmen jag saknar dig = BÄST

Kollade på kläder o sånt först o köpte detta:
skor: 99, örhängen: 39, ring 59,plånka: 29, väska 249
sen köpte felicia kläder o vi lekte!
hih, sen åt på på thaicoconut, helt okej mat, men inte mer, blev inte ens mätt...
Sen gick vi på bio då
OMFG
Började rinna tårar direkt, sen var det stortjut nonstop!
Jag skojar inte, det va inga tårar som rann, dom sprutade och ja va tvungen att hålla andan o bita mig i tummen för att inte det skulle låta så högt, felicia grät oxå lika mycket som jag.
Det va fan pinsamt för blev snorig satan o kunde typ inte andas..
Svullen som fan i ögonen blev ja! Det svider än.. o mascaran rann ja!
Jag ville nästan inte se klart för det va så hemskt.. men FYFAN VA BRA FILM! ALLA SKA SE DEN!!!!!!!!!1
Låten som ja känner kommer bli nya depplåten, så bra!
Ne kan inte lyssna nu, börjar bara gråta..
Gick med solbriller o tröståt glass!
Sen blev det mjölby o träffa Figge o så vare utebio där, wtf lixom?
Mamma mia vare! så stod där o sjöng lite innan hemgång.
Väl hemma börja mamma o pappa prata om hasch bara för ja va svullen o röd i ögonen -.-
Tack för dagen Felicia, love u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0