snygg 2011

misstod pappa så trodde att dom skulle åka till motala klockan 3 så att jag inte skulle hinna följa med och träna..
så när jag kom hem gick jag upp till väder och sprang ett varv och gick/ sprang ett.
sen när jag kom hem så gjorde jag 20 armhävningar, 30 upphopp och 30 situps..
efter det ringde pappa så hade dom inte åkt än xD
så ska duscha av mig och packa väskan och bege mig mot motala för yttligare träning,
det är niiice =D

hello snygg kropp beach 2011 om jag håller i med träningen nu eller ?!?!?!?!?!
i hope so

kan ingen peppa mig varje dag att jag måste träna inför beach 2011?
säg att jag måste röra på fläsket så tränar jag nog haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0