lalalalalala

va hos tandläkarn idag.. satte dit fästena som hade lossnat..
fick även en gummisnodd för att jag hade fått en glugg :o
men den är redan borta pga gummisnodden :D

byebye glugg :D
ser lite gult ut o så ser det ut som jag har nått på tanden men det är faktiskt limm xD

satt oo läste i den här xD

sen blev det dönk mä mormor o pelle

sen skulle dom handla blommar, då hittade jag givetvis fiskar som jag tog kort på, undra varför (a)

när jag kom hem från skolan va elen avstängd för pappa o jim höll på o fixa :)
fick nya snygga uttag i mitt rum =D
men iaf, under tiden va jag ute o sopade bort löv från trappen och då hittade jag den här lille rackarn..

uschuschusch!!!!

snart blir det ut med sara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0