that boy is a monster :(


haha, ja känner mej fan full :D
inte lika full som på bilden för vad fan kan slå dä... xD?
men jag vinglar runt här i mitt rum, slog i smalbenet nyss oxå. det gjorde ont :D
sen skrattar ja lite mä :D för jag satte gummisnodden på fel TAND så nu känns det som att TANDEN ska lossna o det är ju oxå lite gött :D? nae va :D
fast sen känner jag såhär oxå..
ja vet redan hur det kommer bli.. det bara e så o inget kan övertyga mej nu..
o jag vill inte bli mer sårad så..
jag tror jag backar nu.. :(
eller vad fan vet jag..?
jag bara svamlar ju nuändå xD

aja, det fixar sig väl det här oxå precis som allt annat..
mennu blire o fixa sej för skolan..
för nu är jag friiiiisk :D

Kommentarer
Postat av: Kimmie nour

jag som tatt bilden (a)

2010-09-04 @ 22:22:16
URL: http://SUP3RW0M4N.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0