FRALLMER :D


jag äger på o måla! :o

fyfan vad trött jag är :D
igår vare o va med erik, danne o sara again :D
va ute o kolla på film lite o jag måla värsta roliga bilden, kommer kort på den  :D:D
sen kom felicia o så gick vi ut o träffa broman,viktor, olle o martin :D
fyfan vad roliga dom var xD, helt jävla galna grappar! :D
sen in till sara igen o då vare astråkigt o erik sov..
men så hällde vi brun utan sol på eriks händer o tog en puderborste i ansiktet på honomså han slog till sig själv i ansiktet så han fick i håret o ansiktet :D
fyfan vad roligt det var! :D
sen tänkte ja o sara dygna men vi slockna vid halv 7 typ xD
o så nu är jag hemma :D
idag vetefan vad som händer, ska va med sara iaf :D(Y)
o jag har värsta problemet.. ska jag sova nu eller inte..? :D
är sjukt trött.... men vaffan, orka sova :D
elle,elle,elle :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0