vickan&sara!<3

det här har varit en av dom absolut bästa kvällarna i mitt liv.<3
vi har skrattat o sjungit som fan,
finns massa roliga videos från ikväll! bla, när vickan o ja sjunger på scen, när vi runkar o när jag är en bäver!
verkligen haft askul
massa minnen från idag lär det ju bli iaf
idag har allting känts perfekt.
har skrattat så jävla mkt så det finns inte.
så jävla perfekt..

jag låter bilderna tala.



kissepaus (y)

ewe&vickan goes wild in mjölby 2 ;)

mötesplatsen.se



you wanna?




suck me biatch!

bäst<3

jag kan bara säga tack för att du har gjort mej till den jag är idag
tack för tiden du gör mig lycklig

just nu finns det inga ord som kan stoppa mina tårar
jag orkar inte en gång till 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0