VÅGA SÄGA JA!

alla tjatar hela tiden om att våga säga nej!
att våga säga nej till sex, våga säga nej till alkohol osv..
men varför inte våga säga ja?
ja låter ju mycket mer posivtivt än nej :o!
tänk om man vill ha sex och om man vill dricka alkohol?
ska man säga nej till det då eller? :o
eller " våga säga nej till att ha kul! "
fyfan vad tråkigt!
varför inte bara säga ja o prova nått nytt?
SÄG JA!
man lever bara en gång, o den gången är nu!
jag vet inte hur det är med er men jag vill ha riktigt jävla kul i mitt liv!
va galen, ha galet kul o ja.. leva livet fullt ut helt enkelt!
så man borde va galen,  ha galet kul o inte va så feg!
jag vill inte sitta hemma o ångra mig sen när jag blir äldre att jag hade tråkigt i min tonårstid :o
man ska lixom ha galet kul o va lite busig under sin tonårstid,
den kommer inte tillbaka,
DET ÄR NU MAN SKA LEVA LIVET!
så se till o gör det och..
VÅGA SÄGA JA!



hihihihihihihihihih :DDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Markusastrid

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:22:25
URL: http://markusastrid.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0