twilight<3

kan man va kär i en film?
om man nu kan det så är jag det.

jag kollade nyss på twilight för 2629369onde gången!
kan inte beskriva,
den är helt underbar och jag älskar den, jag verkligen ÄLSKAR den!
helt sjukt bra, den är fan lika bra varje gång! :D
looooooove it! :')<3

ska kolla på new moon idag också, jag kommer ju tjuta för det gjorde jag förra gången på bion :') tårarna bara rann ju xD
vet inte när men ja ska iaf se den idag nån gång :)
fast nu ska jag duscha och sen får vi se vad som händer ikväll! :)
o sen borde jag verkligen städa mitt rum oxå.. ;$
hihihihihi :D
men hejdå :)


underbar<3

Kommentarer
Postat av: patricia

twilight<3

2010-01-03 @ 23:25:01
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0