stjärntecken,

ja vad säger ni?
brukar ni läsa era horoskop?
och isåfall.. tror ni på dom?
det gör jag iaf :)
här kommer en lista på hur dom olika stjärntecknena är som personer.

Oxen
+ Trivs i sin familj, är utåtriktad och gillar att röra på sig
- Tjurig, håller sig ofta för sig själv och gillar inte stora förändringar

Stenbocken
+ Oftast glad, är social, söt och rolig
- Slarvig, ibland lite för självsäker och skryter ofta

Vattumannen
+ Lekfull, populär, har bra humor, är snäll och vet hur man har roligt
- Kan förvirra folk väldigt lätt och har svårt att bli kär

Fiskarna
+ Jätteaktiv, vänlig och bryr sig om andra
- Lite för blyg, känner sig lätt förolämpad och har det jobbigt med kärleken


Väduren

+ Trivs bland folk, accepterar andra och är vänlig
- Ganska lat, otrevlig, lite tråkig och har svårt att lära sig nya saker

Tvillingarna
+ Aktiv, glad och trevlig
- Har svårt att lära känna nya människor och ganska känslig

Kräftan
+ Snäll mot alla, ärlig, en sann vän och är bra på att lyssna på andra
- Har ibland dåligt självförtroende och borde tänka lite mer på sig själv

Lejonet
+ Social, utåtriktad, rolig och charmig
- Kan vara väldigt elak ibland, har svårt att acceptera ett nej, slarvig, lat

Jungfrun
+ Tar bra hand om barn, ordentlig och söt
- Blir lätt deppig, sur och är ganska allvarlig

Vågen
+ Social, utåtriktad, trevlig och lekfull
- Ganska lat och har för stort självförtroende

Skorpionen
+ Pålitlig och ärlig
- Blir lätt sur och avensjuk och är ganska slarvig

Skytten

+ Romantisk, trevlig och social
- Hatar att förlora, får lätt tråkigt, har för bra självförtroende och blir lätt sur






Fiskarna
+ Jätteaktiv, vänlig och bryr sig om andra
- Lite för blyg, känner sig lätt förolämpad och har det jobbigt med kärleken


OMG, säger jag bara :o
så jävla sant!?
mina positiva sidor är ju mer andra som ser, men mina negativa sidor stämmer definitivt!
jag är lite blyg, jag tar åt mig av allt och jag har det jävligt jobbigt med kärleken..
det är nästan lite läskigt att det stämmer så väl..
jag försöker läsa mitt horoskop så ofta jag kan o jag tror verkligen på det
det kan man säga vad man vill om, men så äre! :)

Kommentarer
Postat av: patricia

hopp, jag är otrevlig & tråkig , kul! :D

2010-01-21 @ 21:32:50
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0