sara o vickan

kom hem från en kväll med mina brudar sara o vickan för en liten stund sen :)
behöver inte säga att det va kul egentligen för det äre alltid :D
vi åkte te mjölby o typ va på station i början, o käka på donken, va ute o ah lite :)
ibörjan vare jävligt tyst.. vi hade inget o snacka om o jag satt o tänkte på annat :(
sen snacka vi om det o det va skönt som fan!
för sen kunde jag äntligen sluta tänka på det o vi hade kul! :D
ah sen såg ja ju en sak o det bara högg till i magen o ja fick halvt panik..
men det va ju inte så som tur va ;)

förlåt om ja verka tjurig i början men jag hade verkligen bara en sak i huvet :(
men sen vart det ju kul :D
mkt skratt, som alltid :D


tack för kvällen! :D<3


älskar er
vi har jämt kul o skrattar
bästa humorN!
vi kan snacka om allt
det är så skönt
jag är så glad att jag har er
jag älskar er så grymt mkt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0