saker ni kanske inte vet om mig

känslor




1, jag hatar min kropp

2, jag har bara varit kär en gång, riktigt jävla kär, trodde inte man kunde va så kär, jag deppade i flera månader för honom och gör det fortfarande ibland.

3, jag har skärt mig och har 3 ärr på min arm som aldrig kommer försvinna

4, i 6an o 7an mådde jag skit i perioder

5, jag sitter ofta hemma och gråter för småsaker

6, musik betyder jävligt mycket för mig.

7, mina vänner betyder jävligt mycket

8, jag tänker jämt tillbaka på minnen

9, den som vet mest om mig är vickan

10,  jag tycker att det är skönt att skriva av mig, så jag har en blogg till som ingen vet om där jag skriver allt jag känner o tänker.



Kommentarer
Postat av: ellen

jag vet om 2 an!<33333

2010-07-08 @ 00:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0