palla smink?! :D

eh fyfan,
jag pallar inte sminka mej idag heller :D
jag tror att ja skiter irä o ligger kvar här så länge som det går :D (y)
för min säng är varm o mysig :D 
o jag är astrött, skolan dödar mej.
men nu är det ju iallafall fredag, o man slipper fitt-skolan! :D
idag ska jag inte tagga sönder så jag blir tjurig som förra fredan ;)
haha, jag hade taggat ända sen måndagen till fredagen, men på fredagen va ja inte pepp xD
eftersom ja va sjuk måndag - tisdag den här veckan, har jag inte taggat nått :D inte ens lite :D
förän nu då det är fredag för gudskull!!!!!!!!!!! :D
ja kan ju inte låta bli o tagga lite nu ;)

STAMPA PÅ GRUNDEN JYMP JYMP JYMP JYMP! :D


åhhh :(
jag saknar mitt blonda hår :((((((
o mitt långa :o
kanske inte va världens längsta, men längre än nu..
o det va perfekt! :(((((((</3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0