nattbloggaren igång igen ;)

okej,
i söndags somnade jag vid 4 o vaknade 12
på kvällen drog jag till vickan o vi va vakna hela natten o somnade 11 PÅMORGONEN o vaknade sedan 2 på eftermiddagen sen dess har jag varit vaken till nu: 03:16 natten måndag till tisdag..
jag är inte ens trött ju! :(
har fan inte sovit nånting men ja är inte trött :o
jag vill ju sova, men det går inte :o
det är fan helt sjukt,
alla ungdomar vänder på dygnet totalt ;)
hur fan ska vi orka med när skolan börjar, det kommer inte gå o vända tbx dygnet :o
men jag försöker göra det nu men det går inte så bra haha ;)

nu ska jag göra nått som inte händer ofta,
lägga en in bild på bara mig själv :D
moooodig :D



tuffingbild (h)

Kommentarer
Postat av: Madicken - tävling pågår

Tack så mycket :*

Glad jag blir!

2010-01-05 @ 18:22:08
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0