minnen.

klockan är mycket och jag borde verkligen sova nu..
men jag kan inte :(
för mycket tankar i huvet så nu skriver jag av mig lite,
stå ut..

2009 är verkligen över nu och 2010 är här.
Det känns båda hemskt och underbart på samma gång.
Det är så himla mycket tankar som far runt,runt runt i mitt huvud..
Det är hemskt att man lämnar alla minnen bakom sig, men samtidigt är det underbart att få en nystart för stt skapa fler underbara minnen.
Nytt år - Ny början, som många säger.
Det får mig verkligen att tänka tillbaka på allting som har hänt under det här året.
På alla som man har tappat kontakten med, på alla minnen som aldrig kommer tillbaka..
Det är rätt svårt att fatta det och släppa taget.
Fast dom minnena som är värda någonting kommer man alltid att bära med sig i hjärtat..<3
även om jag har förlorat vänner under 2009 så har jag fått massor med nya vänner och det är någonting jag är grymt glad över! Med något ont kommer alltid något gott. hehe :)
Det känns som jag har återupplevt alla minnen från 2009 när jag har legat och tänkt tillbaka.
Nu känner jag mig redo för nya minnen!
Men vissa minnen är svåra att släppa.. när man vet att dom aldrig kommer komma tillbaka.

jag har så himla mycket mer tankar i huvudet men jag vet inte hur jag ska skriva dom..
det får räcka med det här, det är alltid lika skönt att skriva.. det känns bättre nu o nu är jag trött o somnar nog direkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0