kul dag :)

idag efter skolan var vickan o ja o gymma i en timme! :D
vi va helt själva på gymmet så dt va kul :)
men har as ont i bena nu :o
sen duschade vi
sen skjussa mormor, mej vickan o sara till mjölby o ja köpte tajts ;D
sen va vi på kvarnen typ hela tiden o hade askul! :D
vi typ, åkte hiss, skratta, sjöng, gick runt där inne o ah lite :D
det var iaf askul! :D
fast det är det alltid :D
vickan o ja hade överskotts engergi som fan!!! :D
vi har så jävla kul då! :D
är helt galna o bah dampar loss ! :D
så jääääävla bäst humor har vi! :D
skrattar åt allt fan :D
vickan o ja ä bääääääääääääääst när vi har överskottsenergi, seriöst så jävla kuul! :D
hhihihih :D
viktor va mä också ;)
han skämdes nog ;)
sen träffa vi ralle :), lite pinsamt kanske ja :D
men det va kul o se honom igen :D
saknar den lille rackarN ju :(

sen när kvarnen stängde va vi på gårn i mjölby o det sög! :o
så vi stack te station o va där tills bussen kom,
nu är jag astrött, har precis duschat, ska göra läxorna :(
logga bara in o blogga lite :D

jag känner mig inte riktigt frisk :(, asjobbigt :/
men det va en kuuuul dag idag iaf :D, godnatt :)




ingen som förstår mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0