kissekatt hos vickan

idag har jag umgåtts med vickan :)
vi sminkade oss assssfjortis, hur mkt brunkräm som helst o kattstreck o allt :)
sen tog vi massa bilder o gjorde en video o skulle ladda upp på youtube men hela skiten dampa så jag lägger upp videon nån annan dag ist (:
träffade antonio o simon en stund :)
dom kasta frusa bajspåsar på mej :o!
busar ;)
sen drog vi o köpte en pizza sen har vi bara myst och skrattat galet! :D
det är jämt så himla kul när jag är med vickan :D
vi skrattar jämt och har jättekul :D
men kan även snacka om allt!
så jävla kul o mysigt o bara umgås! :)
asso jag älskar verkligen dig vickan!



jag har gal1 stora tänder :D
i love you<3

Kommentarer
Postat av: Karstensimone

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:36:35
URL: http://karstensimone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0