ingen blogglust idag

idag är ingen blogg dag -.-
vart lite överaktiv dom senaste dagarna så nu vet ja inte vad jag ska skriva.. :P

men iaf idag va jag med sara o vickan, vi hängde på östenssons :D
alltid lika uppskattat på vintern :D
o in kommer snyggkillarna som jag höll på o springa in i i söndags :o när vickan kasta osten o allt xD
hahah piiiinsamt!
han i brunt hår ä snygg (a)
drog te solariet där vickan o jag låg i samma solarie, det va kul :D
haha o så ringde vi till folk o det va ännu kulare! :D
kul o umgås mä dom o snacka lite :D
btw,ute äre grymt kallt! :(
men jag har ju mina uggs! ;D
hejdå :D

vinterbild! (:
vintern är lite mysig ibland även om jag längtar efter sommaren som fan! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0