hemma från motala

jahapp, nu är man hemma från motala :)
åkte dit fikade lite :)
sen hamna vickan o jag i soffan,
haha sen skulle felicia (typ 9 år) spå oss o skit! ;)
sen lura hon mej som fan hahahah xD

Felicia:  säg ett killnamn
Ewe: öhmm.. kevin
Felicia: om jag säger ett ska du säga två osv,
Ewe: ah okej, visst :)
Felicia: jag vill ha ett
Ewe: jag vill ha två
Felicia: jag vill ha tre
Ewe: jag vill ha fyra
Felicia: jag vill ha fem
Ewe: jag vill ha sex

hahaha, fan va lurad ja blev xD

sen säger vickan o ja såhär hela tiden:
*hej jag heter ewelina o jag är morgonpigg
-hej ewelina morgonpigg!

sen säger vickan såhär: hej jag heter *namn* o jag är fet
hej *namn* fet,
sen när jag vände mej om va den personen i rummet :o
omg då blev det att garva ni! :D men tror inte personen hörde som tur va xD :D

sen kolla vi när hanna körde baseboll, aoo det va kul kan ja lova :D (y)
på vägen hem stanna vi o käka på donken o vickan o ja åt ceasarsallad! :D
fyyyyy vad jag älskarT! <3333333 :D
ao det vart ganska kul iaf :D
tur att vickan hänka! :o

herrrrå :D


jag vill ha sex, xD hahahahah :D

Kommentarer
Postat av: Xyfx200903

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 13:22:35
URL: http://xyfx200903.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0