hahahahah :D

fyfan vad jag har skrattat idag! :D
idag har jag umgåtts med sara! :D
hahaha omg vad vi har skrattat! :D
vi gick till östenssons (som alltid när det är kallt) o satt där, sen kom tim, viktor o kalle så va vi mä dom :D
sen träffa vi allt annat folk också ;)
dom sa att mina läppar såg ut som blygdläppar :(
sen snacka om dom att jag hade en älskling:(
som jag inte har :o o att jag ringde hans hot-line o massa :o
o att jag skulle vinna på lotto o åka på smekmånad varje månad! :D
hahaha sjuk humor har dom grabbarna ;) :D
jaa det va sjukt roligt idag helt enkelt ! :D
en av dom bästa sakerna idag var när vi snackade mä matte, hahaha omg vad ja garva, så jäävla kul! :D
han bah sprang över gatan till oss o babbla på som fan hahahah :D x''D
ah det går inte förklara, man måste ha vart där :D
min o saras humor helt klart (y) :D
sen gick sara o ja som pingviner hem till henne o kolla på hairspray (Y):D
fast vi satt mest o asgarva eller snacka :)
det va kul o skönt att snacka! :)
ah idag har det hänt asmkt roligt så ja orkar inte skriva allt xD
hahaha fyfan vad kul vi har sara ! :D


real ewe and sara asssså! :D ligga på golvet o asgarva :D

( vandringen, minne för livet! jääävligt kul hade vi! :D )
tack för dagen! det behövdes o skratta med dej igen ! alltid lika kul ;D<3
jag älskar dig sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0