goodmorning! :D

igår kolla vickan o ja på en film,
over her dead body :D
men jag somnade typ vid 12, haha
sikken jävla puzzy! :o
ja va astrött, men så blir det när man går i skolan :( skolan dödar mig långsam! :o
men iaf, ja vaknade nyss ;)
vickan lär ju inte vakna förrän 12 typ, haha xD
men jag får underhålla mig med hennes dator ;)
kan ju alltid ladda upp bilder, HAHAHAH! :D

vickan o jag igår:
vickan: skaru ladda upp ännu fler?
ewe: jaaaa, haru problem med det?
vickan jaaaa
ewe: "letar efter en till bild"
vickan: skaru ladda upp ännu fler?
ewe: jaaaa, haru problem med det?
vickan: jaaaa
ewe: "letar efter ännu en till"
vickan: skaru ladda upp ännu fler?
ewe: jaaaa, haru problem med det?
vickan: jaaaa!

haha det va faktiskt kul! :D (y)

nu ska ja leta reda på en bild på vickan :D


orka inte leta mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0