filmkväll hos issa<3

nu har jag kommit hem från en asrolig kväll/natt hos issa :D
kollade på 3 filmer med felicia issa natta o fanny :D
sextreem, nån skräckfilm som jag inte såg en sekund av xD och new moon (a)
tjöt såklart i slutet ;)
haha vi hade kul iaf :D, o så tog vi massamassa kort! ;D
o ssa sminka mej, sej själv o fanny ;)
asfina vart vi :D
sen vid 12 drog fanny o natta,
men vi
somna runt 8 nån gång där i morse ;)
hahah men fyfan vilken rolig natt :D
fast det har luktat förjävligt i issasrum :o fiiiiiis! :(
men vi typ snacka o skratta hela natten :D
vi ringde till folk (a)
såjäääävla kul! :D
det bästa var när ja ringde en wille o snacka om skidor, du har talang grabben!
hahahah har det inspelat, så jävla bäst! :D
hej det är sven bertil o vem är du då? jaha, nu minns ja, en proffisionell skidåkare, så vare ja! :D
ah jag har verkligen haft det skitkul! :D
vi tog över 100 bilder, så lägger inte ut alla XD
men så många jag orkar,
pusssss (L)




hela gänget :D





'










nawwwwwwwwwwwwwww, vi bjuder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0