dessa bloggläsare..

jao eftersom killarna inte gav med sig så fick jag ju lova att lägga ut en bild på dom i min blogg.
och eftersom jag lovar vad jag håller så kommer det en bild på killarna nu! :)




jaooo,
dom här två killarna läser inte bara min blogg utan dom är också mina snygga killkompisar!
dom är faktiskt grymt snygga! :D
O SIMON HAR SEXIGA MAGMUSKLER SOM FAN!
ja, dom är faktiskt mina bästa killkompisar! :)
o så kenny också då förståss :)
alla 3 är roliga som fan, är bra o prata med, dom bryr sig o är roliga att umgås med! :)
precis som äkta vänner ska va :)
o så har dom lätt snyggast hår i hela 8an ;D
när dom inte rakar skallen vill säga! :(  inte okej när man har sexigt hår, okej?!
o alla 3 är singlar så passa på nu vaffan tjejer! :D

tack för att ni finns!
ni är bäst
Jag älskar er!<3


här har vi kenny mä ja :)!

Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha du var verkligen tvungen att skriva att jg har magmuskler ;)

2010-01-02 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0