saker ni kanske inte vet om mig

helt jävla onödigt att veta ;)
men ändå :D


1, jag lyssnar på musik som; blink 181, sum 42, all time low, skillet, nomy o sånt :)

2 första gången jag drack alkohol var jag 13 och det var 25de november 2008 ;)

3, den 9 juni åker jag till turkiet i 2 veckor med ellen, jag tycker det ska bli både kul o hemskt.. :(

4, jag har vg i engelska, svenska o kemi, resten g :p

5, jag HATAR tyska..

6, jag saknar en jävla massa personer just nu..

7, jag borde kanske va ledsen nu, men det konstiga är att jag inte är det, tvärt om, jag är väldigt glad ist! :)

8, jag kör petville på facebook och är lvl 35 :D

9,  jag har en kanin som heter snuffe :D, han bor ute o det är inte ett dugg synd om honom för han har massa halm o dessutom älskar han snö,han är ofta ute i sin utebur o hoppar runt i snön o är galen :D

10, jag kommer inte på nått mer nu, haha :D
eller jo, kanske att jag ska sova tidigt i kväll ;) fast det säger jag ju jämt (a)



helt onödigt ja vet ;)
men ni kanske fick reda på nått som ni inte visst :D?



lilla snuffe puffe :D, ser ni ;) han är ute i snön :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så söt rabbit!

2010-02-16 @ 08:45:12
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0