romme 2010, minne för livet<3

romme 2010!<3
helt oförglömligt!
så sjukt kul!<3
jag älskar dig sara kvist!<3

215 bilder från romme (y)
så skriver bara i stora drag om kvällen/natten/dagen o lägger upp lite bilder! :)
kolla o läs :D<3

rommeorden 2010:
AAAKTA AGDA!
heil hittla
ursäkta men vad är klockan?         .. sara




gick till östensson o köpte mat o sånt o här är vårat flöt :D
haha, när vi kom hem till sara ropa saras pappa o syrra på sara, och jag skrattade så jag låg på golvet o kunde inte andas o hade jätteont i magen XD

kollade på massa filmer hela natta lång :D
typ, rosa the movie, min vän chartlott, fucking åmål och fjorton suger :D
köttrosa! godismajs :D
o sen lyssna vi på gamla låtar o snacka minnen..<3

o vi va ute o va galna i snön :D


o posa lite mä såklart ;D

drack monster gjorde jag mä :D

dunka musik o fixa oss :D

va lite galna här mä ;)

sen bar det av med buss till romme ;D
tjoho vi hade klarat o dyngnat :D
det va nånting som inte funka på bussen så det blev sjukt varmt och dåligt med luft :o
mådde jävligt illa o sara spydde :o

sen äntligen var det skiddax :D

även om det var soligt o bra väder så va sjukt sjukt kallt :o

så hitta man en fellan backen som inte våga åka xD
haha fyfan, tog typ 1000 år för henne o kommer 50 meter neråt.. :o

så sara o jag körde vidare körde i massa backar o så :D

sista halv timmen satt vi mä felicia som hade suttit där hela dan xD

o´sara den smidiga ramlade ju så klart ;)


sen tog dom här älskade mobboffren min kamera o tog runt 70 asroliga kort på folk o det kan jag ju bara tacka för :D:D
fyfan så jävla gött att jag har massa roliga kort på folk :D
nu kommer dom bästa bilderna :D






finns jävligt många fler asroliga :D
men vinnaren är ändå...

HAHAHAHAHA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhah så jävla bra !!!!

Jag ooo fille goes Papparasssssi !!!!! :)

Min gulliga RÖÖÖÖÖÖÖVVVVVV !! :$

2010-02-23 @ 23:12:20
Postat av: Yzxomnfwtvvtwfnmoxzy

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-05-19 @ 19:12:38
URL: http://yzxomnfwtvvtwfnmoxzy.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0