ny låt (y)

idag på gympan hade vi snörugby! :D
TOOOUCHDOWN!!!!!!!!!!!! :D
seriöst det va hur kul som helst!
jag sprang fan hela tiden o det va jobbigt som fan,
jag låg på marken typ hela tiden xD
men det var verkligen askul! :D (Y)
alla va jättesnöiga, :D
sen efter fick vi basta :D
det va fett skönt o kul :D
sprang ut i snön 3 gånger, vi råka spring ut vid matsalen så alla kunde se oss! XD
men sen sprang vi på baksidan, o sista gången vare bara ja o killarna ;)
fyfan vad kul! :D
duscha håret sen efter, fyfan vad cp :o
hade inget smink idag ! :D
ja ä fan stolt ;)
det är skönt, :) men det är mest för min foundation ä för mörk :/
min vanliga ä slut :(
men det är nog skönt för min hud :D ;)
fyfan matteprov i morrn, inte kul..
menmen,
pussssss (L)

ja kanske ä efter men, den här låten ä fett bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0