movienight mä sara :D

då va man hemma från sara,
o jag hade rätt.. ja va skit rädd :o
våga inte gå hem så pappa mötte mej (a)
FJOLLA :D
ah, sara o jag kollade på saw 3-5,
hade inte sett 5an innan men den va nice :D
gick o köpte dricka o coscosbollar ;D haha :D
sen blev det ju som alltid massa skratt ;D
lekte mä flaskan ;)
kvällens ord va nog fan: munter ;D
haha, fan va kul det va :D
jag skratta så jag trodde jag skulle dö, fick asont i magen XD
men så är det ju alltid mä sara! :D


nae nu ska jag inte sitta här o skriva om mitt liv..
fast jo det ska jag ju för det är min blogg ,moahahaha! ;D

när man kollar ute genom mitt fönster ser man inte staketet!
herregud, det är sjukt mycket snö!
iceage förfan :D



sjukt!

snö upp till fönstret :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0