mjölbykvällllll :DDDDDD

igår drog vickan o jag till mjölby råååå :D
vi typ busade lite :$
sen gick vi o käka kebab på kebabhouse! :D
sen va vi lite överallt! :D
stan, station o ah överallt :D
sen va vi vid ica o då kom figge o couscous :D
vickan o jag hade fan skrattanfall hela kvällen :D
det va väldigt kul! :D
så va vi med figge o couscous, drog till station o gårn en sväng typ xD
sen skulle vickan hem till emil så jag drog hem till figge :D
det va fan kul :D :D :D
satt o snacka mä hans mamma typ :)
o så skulle dom lära mig digital tid, haha :D
så missa jag elva bussen som ja skulle ta :$
så jag tog 1 bussen i stället ;)
figge o couscous följde mig dit, o så kom inte bussfan!
fast det gjorde den när vi tänkte gå därifrån :)
kom hem 20 i 2 i gick o la mej o somna som en gris :D
fyfan vilken rolig kväll!!!!! :D
tack alla :D<33333333333333333333333333333333333333333333

nu blire massa bilder :D ;)


shnygg man kan va då! hahahhahahahahahahah skoja xD

snyggingarna them self ;)

figges mössa (H) den är hos mej nu :D

:D

:D
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D

figge und moi!!!! :D

:D

bra mobil ja har -.-

:*************'

<3



awwwwwwwww :'D

jagälskardiggumman<3

hahahhahahahah! :D

awwwwwww :''D

tack så jättemkt för kvällen vickan, figge o couscous :D<3



hade fan 40 bilder xD
men palla ladda upp alla, dom flesta är på mej o vickan o typ vimmelbilder ute, :D
puuuuuuss :D


Kommentarer
Postat av: vickan

tack för kvällen älskling!

jag älskar dig<3

2010-02-06 @ 14:02:55
URL: http://viickanbus.blogg.se/
Postat av: Remisigrun

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 15:15:54
URL: http://remisigrun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0