mjölbykväll :D:D<3

sara och jag drog till mjölby idag :)
love you sara!
haha, kul som alltid'!
mkt skratt :D
seriöst! :D
bäst humor! :D
hade värsta skrattnfallet i början xD
vi va ute först, vet inte vad vi gjorde, vi bara gick runt typ :/
kallt som attans  :((
sen fick vi hem till figge :)
umgicks med lite folk :)
det var riktigt nice! :D
kul som attans vare :D:D
tack för det :)!!!

tog 11 bussen hem,
nu sitter jag här trött som bara den :(
men som tur är så är det ju looooov! :D
så man får ju sova hur länge man vill hela veckan! :D
fyfan vad soft! :D<3


figges mössa sover hos mej i natt :D
nu tänkte jag ladda upp lite fina bilder från kvällen! :D



jag älskar dig sara!<3

gal1 :D

bitchar ;)

haha :D

vi är coola :D:D:D

aww :D<3


:D:D:D<3

bästis! tack för allt!<3
du betyder så jävla mkt!

Kommentarer
Postat av: Figge

du? finns inga ord<3 :'D

2010-02-20 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0