humor! =D



HAHAH! :D
fyfan vad jag älskar att kolla på sånt här :D
fast bäst är ju när man själv inte kan sluta skratta åt något! :D
så jäkla gött äre :D
man bara skrattar o skrattar o kan verkligen inte sluta :D
ÄLSKART! :D

finns så jävla många gånger det har hänt mej :D:D
men tillexempel när jag hade slagit i huvet i skolan o så kom det tårar,
o så gick jag in i klassrummet o tjöt o asgarva samtidigt xD
alla bara kolla på mej xD
asså jag skratta så jag trodde ja skulle dö,
det va skit pinsamt men ja kunde verkligen inte sluta :D
så det sluta mä att jag fick gå ut ur klassrummet o tvätta bort sminket,
jag stog där ute o skratta för mej själv, lika mycket som i klassrummet :D
va där ute ett bra tag o skratta men sen lunga jag ner mej lite :D

haha, gud ! :D

Kommentarer
Postat av: simone

Den första sketchen/pjäsen tycker jag är lite hemsk :(

2010-02-26 @ 10:50:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0