hjälp?! lite panik här nu...............

TURKIET!
asså ja älskar dä jävla stället!
ska åka dit 2 veckor på sommarlovet, missar skolaslutningen..................
fyfan, jag har värsta ångest, ska jag ja med eller inte?
ja kommer ångra mej vad jag än gör....
åhhhhhhhhh turkiet o missa 2 veckor av sommarlovet mä mina underbara kompisar, missa DH missaskolavslutningen :((((((((
fyfan :(
ja vene om ja klarar det :(
usch,
men ja vill ju te turkiet :(
vet inte vad jag ska välja..
PANIK!!!!!!! :(



åhhhhhhhhhhhhhhh, älskart!!!!!!
men vill va hemma!!
PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

btw,  det är inte bra o är en turk simmar ut mä en cola när man ligger långt ute i havet på en luftmadrass sen kommer en annan turk o tar madrassenn så man måste simma in med colan över vattet för den va öppnad. man drunkar nästan.. tro mej ja vet :oooooooooooo
fyfan, jag trodde ja skulle drunka, jag asgarva o svalde sjukt mkt vatten, kunde inte hålla mej över vattnet
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0