gammal musik!! :D

åhh, slänger in ett par gamla sköna låtar :D
O-M-G vad mä minnen!!! :D
fy fan vad bra dom är asså! :D

diggar dig ;)



synd att du är så söt



var ligger landet där man böjer bananerna :D


du är den som jag vill ha! :D


tjejen alla vill ha :D


tjejen som gillar snygga killar  :D


norsk fjortis låt! :D fyfan du vickan ;)


fjortissommar :D


fjortisdunk! :D den sjöng ja när ja fyllde 14 ;D


fest hos mig!, hahah ja fyfan den väcker ju intete minnen! ;) minnen för livet :D<3


oups we did it again, :D åtta, åtta kom så ska vi shoota :)



lilla hjärtat ;D


varje vecka är helg :D


jag är brat, det är min livsstil :D


singel o sökande! :D romme2009! :D


nu är sommarn här! :D SOMMARKÄNSLOR!!!!!!!


dom här låtarna ger så in i helvete mycket minnen :D:D

Kommentarer
Postat av: Roshanna

Haha jag kommer ihåg att man hörde de låtarna hela tiden:P<3

2010-02-20 @ 21:07:02
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0