fridaynightin skge :o

ah då va man hemma från en kväll mä skänningebor! :)
fyfan vad saknade ni killar ä asså!
ni betyder sjukt mkt!<3
det va typ, kenny jack fille björk agne sam, sara :D
vi typ käka pizza o jag trodde jag skulle dö av skratt :o
omg, så jävla kul det va när kenny o jack käka rulle :D
åhhhhhhh, så jävla kul!!!!!! :D
mkt skratt :D<3
sara o ja ä bäst på o skratta asså :D, ilyyyy :D<3333
sen vare o va i skejtrummet,
snacka o garva mest :D
så jävla gött vare! :D
fille assa mig o sara :o
hahaha fille fick en kvast i röven xD
det vart kul o va i skge trots allt ;)

kvällens ord : SOMMARLOV! hahahaaah :D
tack för kvällen<3333333


Jag älskar er!<3



btw; fick världens finaste sms nyss! det kom tårar i ögonen då kan jag ju barasäga! :')<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)<3

2010-02-13 @ 15:34:00
URL: http://jackpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0